Twój koszyk jest pusty

Koszyk na zakupy

Twój koszyk jest pusty.

O firmie

Wszystko, co warto o nas wiedzieć - biuletyn KREISPARTNER/2013r. yes
Zapraszamy do lektury.

 


Z Kreis Pack współpracują od samego początku swojej działalności. Rozwijają się prężnie, ale nie chcą osiągnąć na laurach. O branży opakowań rozmawialiśmy z Marzeną i Aleksandrem Hałaszewskimi, właścicielami firmy AMPAK z Wrocławia.
Rozmawiała Natalia Wrońska.
 

Firma Ampak obecna jest na rynku zaledwie kilka lat, ale juz ma dość silna pozycję. Czy spodziewaliście się Państwo takiego sukcesu?
Musimy przyznać, że na początku w ogóle nie liczyliśmy na taki obrót spraw. Zależało nam na rozwoju, ale nie sądziliśmy, że w niecałe trzy lata tak się rozwinie. Gdy zaczynaliśmy, do dyspozycji mieliśmy magazyn o powierzchni 86m2. Zdarzało się, że część towaru składowana była nawet w … domu. Gdy asortyment zaczął się jeszcze bardziej powiększać, przeszliśmy do magazynu wysokiego składowania, który pozwala na piętrowe układanie towaru. Od niedawna bo od początku listopada, mamy nowy, duży magazyn, który spełnia nasze oczekiwania. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, jesteśmy bardzo szczęśliwi, że to wszystko tak szybko się rozwinęło. Choć musimy przyznać, że nie przyszło to tak łatwo, bo sukces kosztował nas wiele wyrzeczeń.

Z pewnością nie bez znaczenia było doświadczenie w branży opakowań.
Zdecydowanie. W branży pracowałem już wcześniej, więc dość dobrze poznałem jej specyfikację, oczekiwania klientów, dostawców. To na pewno pomogło podczas rozkręcania własnego biznesu.

Skąd pomysł na nazwę firmy? O ile człon “pak” wydaje się dość oczywisty, to już pierwsze dwie litery, niekoniecznie. Co kryje się pod nimi?
Litery “A” i “M” to po prostu pierwsze litery naszych imion. Człon “pak” rzeczywiście jest dość oczywisty i sugeruje, że mamy do czynienia z firmą z branży opakowań. Wybór nazwy jednak nie był spontaniczny- staraliśmy się dostosować ją do wymogów pozycjonowania stron internetowych. Od początku wiedzieliśmy, że będziemy mieć swoją stronę www. Litera “A” jako pierwsza w wyrazie oraz człon “pak” ułatwiają znalezienie naszej firmy w wyszukiwarce i powodują, że wyświetla się ona dość wysoko. AMPAK nie był jednak naszym jedynym pomysłem na nazwę. mieliśmy kilka opcji, a ostatecznego wyboru dokonały… nasze dzieci.

Jakich klientów zaopatruje AMPAK? Czy współpracują Państwo tylko z punktami gastronomicznymi?
Punkty gastronomiczne stanowią zdecydowaną większość- to ponad 75% naszych wszystkich klientów. Zaopatrujemy też szkoły, firmy cateringowe, zakłady garmażeryjne, cukiernie. są wśród nich nich zarówno duże, jak i małe firmy. Zdecydowana większośc klientów to firmy z Wrocławia, choć widzimy, że w ostatnim czasie pojawia się coraz więcej chętnych spoza miasta. Niezależnie od tego z jakim klientem mamy do czynienia, czy z dużym czy z małym, czy z Wrocławia, czy z okolic- zawsze staramy się dostarczyć mu to, czego dokładnie oczekuje. Chcemy, żeby każdy klient był zadowolony, dlatego chcemy zapewnić mu jak najlepsze produkty i rzetelną obsługę.

Produkty i rzetelna obsługa to sekret sukcesu Państwa firmy?
Chyba to właśnie jest naszą mocna stroną. Mamy szeroki asortyment, sprowadzamy także towar na życzenie klienta. Jeśli ktoś przychodzi do nas i jest zainteresowany opakowaniem, którego nie mamy w ofercie, szukamy tak długo, aż je znajdziemy. Oczywiście zdaża się, że klient ma dość nietypowe życzenie i poszukiwanego przez niego produktu nie ma na rynku. Nie zostawiamy go w takiej sytuacji samego, ale oferujemy zamiennik. Jesteśmy tez przekonani, że klientów przyciąga do nas solidność, rzetelność, a także fakt, że jesteśmy elastyczni i otwarci na ich potrzeby

Wspomnieli Państwo o tym, że AMPAK oferuje bardzo szeroki asortyment. Prosze powiedzieć, jakie produkty firma ma w swojej ofercie.
Oferujemy opakowania do gastronomii, garmażerii,  dla cukierni. Bazujemy na produktach Kreis Pack, które stanowią zdecydowaną większość. Oprócz tego w naszej firmie klienci znajdą kartony do pizzy, do których dodatkowo wykonujemy indywidualne nadruki oraz środki czystości. O profesjonalne płyny czy emulsje czyszczące klienci pytali nas od samego początku, więc postanowiliśmy rozszerzyć ofertę o tego typu produkty. Chcemy, żeby klient był obsłużony kompleksowo i żeby wiedział, że u nas dostanie wszystko.

Czy są Państwo zadowoleni ze współpracy z Kreis Pack?
Oczywiście! Tak, jak wspomnieliśmy, produkty tej firmy to podstawa naszej oferty. Z Kreis Pack współpracujemy od samego początku naszej działalności. Ten producent zaufał nam na starcie i uwierzył, że jesteśmy w stanie z ich produktami zdziałać wiele na regionalnym rynku. Udało się! Nasze relacje są naprawdę świetne, a zamówienia składamy przynajmniej raz w tygodniu. Cenimy sobie dobry kontakt z firma i jej otwartość. Jesteśmy przekonani, że obie strony są zadowolone z tej współpracy.  

A jak często do oferty firmy AMPAK wprowadzane są nowości?
Tutaj nie ma reguły. Musimy przyznać, że nowe produkty często wprowadzamy spontanicznie i intuicyjnie , bez większego zastanowienia. Decyzja podejmowana jest błyskawicznie. Śledzimy rynek, analizujemy oferty dostawców, słuchamy potrzeb klientów i już- jest nowy produkt. Nie ma co ukrywać, czasem wiąże się to z dość dużym ryzykiem, ale z reguły okazuje się, że ono się opłaciło. Generalnie jesteśmy otwarci na nowości i wiemy, że prędzej czy później każdy produkt znajdzie swojego odbiorcę.

Na koniec chciałabym zapytać, jak przewidują Państwo rozwój branży i własnej firmy? Co się zmieni?
Branża opakowań jest bardzo dynamiczna i dość szybko się rozwija, więc ciężko jest przewidzieć konkretny kierunek zmian. Bez wątpienia będa pojawiać się nowe produkty, odpowiadające na zmieniające się potrzeby klientów. A co do samej firmy… Jeśli nasza działalność będzie się rozwijać tak, jak do tej pory, to chyba będziemy musieli zmienić siedzibę na jeszcze większą! A tak całkiem poważnie- planujemy wprowadzić na rynek nowa usługę związana z branżą opakowań. Nie chcielibyśmy jednak jeszcze zdradzać szczegółów. Możemy powiedzieć tylko tyle, że będzie to coś, czego nie robią inni hurtownicy z Dolnego Śląska. Chcemy dalej się rozwijać, na pewno nie osiądziemy na laurach, przyjmując pozycję asekuracyjną. Rozwój, praca, dążenie do doskonałości- to nasze plany na przyszłość.    

Jestem zainteresowany indywidualną ofertą na ten produkt

Zawsze na czas!
Doskonała jakość
Konkurencyjna cena